Agnes VärldensBästa Lind Petersson


Har haft dom bästa dagarna! Agnes har varit här och förgyllt min tillvaro. Galet vad skönt det var att träffa henne, tre månader isär är alldeles för länge. Vi har gjort massa kul, ätit och bara haft det gott! Det kommer nog en skörd bilder när hon fått för sig att skicka dom till mig. Kan ni se fram emot.

Det blev en tidig morgon idag då jag lämnade Agnes på Hauptbahnhof vid sextiden. Så jag ska snart gå till sängs tänkte jag. Sitter här och skriver lite julkort, slår in en och annan julklapp och bara önskar att tiden kunde gå tusen gånger fortare. Jag vill heeeem. Låter skumt men det funkar faktiskt inte ens att tänka att det bara är dryga veckan tills jag åker hem. Fast jo, NU bestämmer jag att det ska funka. Så. Det SKA funka. Och jag ska dansa rumpan av dom på prüfung på tisdag!!

Jag måste tillägga att jag har målat naglarna med mitt nya naggelack, silver-metallic. AAH så snyggt! Och att jag har rakat benen extra noggrant så att den stackars fysion jag ska till imorgonbitti inte behöver riva sig. Jag är väl ändå bra fin.

Bild från mitt favoritcafé där vi var igår kväll

Kommentarer
Postat av: lineja.

ÄR DET DET NAGELLACKET JAG VILL HA SNOR JAG DET AV DIG NÄR DU KOMMER.

har frågat öööööverallt efter det men det var en "one shot" vara säger dom...

2011-12-09 @ 01:37:37
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback