Aaoa!


Var hos farbror doktorn idag med knät. Jag fick ett prescription på tre shockwave-behandlingar och sex gånger fysio, allt innan jullovet så nu äre full fart! Den första shockwaven fick jag på en gång och fy satan vad ont det gjorde!! Doktorn kör liksom med en stötmaskin över både knät och lårmuskeln, ett bra tag dessutom. Aaoa! Men jag biter ihop och tar det som en man (?), bara två gånger till. Hade även första fysion idag, lårmassage och elektrodbehandling. Skumt med all denna teknik. Där skulle jag ligga helt raklång i en kvart medan det tickade i knät och ryggen, segt, så jag passade på att planera julklappar, gå igenom balettövningar i huvet och sjunga en liten skvätt. Dyrt är det också med all denna sjukgympa... som tur är har jag himla fina föräldrar som hjälper mig när det behövs! En annan behandling som jag råddes att prova va av den billigare kvalisorten, qvark på knät varje dag när jag kommer hem från träningen. Det ska tydligen vara antiinflammatoriskt. Himla ekonomiskt tänker jag, bara att slicka av efteråt så är kvällsmaten kirrad.

Imorgon kommer Noras mamma hit, på fredag ska vi ut och äta, så himla fint!

Kommentarer
Postat av: lineja.

Heja farbror doktorn! :D

2011-12-01 @ 22:36:23
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback