Från breakfast till breakdown

Dagen började med att vi i vanlig ordning fick vänta på Matilda, som tycks vara sämre än mig på att passa tider! (Känn på den alla där hemma, det finns fler som mig!) Låt mig också tillägga att vi höll på att svälta till döds på grund av denna försening. Ty just idag lyxade vi till det med en frukost ute! Mysigt och gott, äggröra och bröd, latte och sugrör.
Sedan bar det av till stan för lite vintershopping, trodde jag... Men eftersom jag lider av en svår beslutsångest (särskilt när det gäller vinterjackor tycks det) så blev det bara några mindre inköp idag. Men jag är nöjd, tänk på barnen i afrika. Fast dom behöver i och för sig inte vinterjackor kanske...
Roligt skyltfönster på United Colours of Benetton
.
Nu sitter jag hos Matilda och återhämtar mig från mitt sammanbrott. Jag har nämligen sett Armageddon för första gången i mitt liv. Det var ingen rolig historia. Det kanske låter konstigt men jag hade hellre sett att jorden gick under i slutet av filmen för då hade ju alla dött. Nu var det ju en massa som fick bli ledsna istället.
Jaja, bättre recensioner än så kan ni inte vänta er ifrån mig!
Nu ska vi kolla på tecknat så att vi kan sova sen!
.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback