HEEEEELG!!!!

'
Tack för det.
Hade en liten showing för dom andra klasserna i skolan idag, kul att både få visa och att få se. Satan vad duktiga dansare det finns på denna skolan! Sjukt inspirerande med alla coola hopp och partneringgrejer, men just nu känner jag bara att jag måste stretcha tretton timmar om dagen för att det ska bli något av mig! Så, intar nu en andra position och sätter på en film så får vi se om det hjälper eller om jag bara inte kan ta mig upp sedan.
'
Skulle vara tråkigt om jag inte kommer ur stretchen för då missar jag ju pannkakskvällen hos Matilda och Dino. Mmmmm.
'
Saknar mina brudar så mycket att jag tror visst att det gör lite ont...typ i tån i alla fall. Puss, mest på dig idag Linda!

Skönaste, fulaste, äldsta bilden

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för pussen!

2011-11-19 @ 18:03:58
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback