Langar listan

  • Vaknade och tyckte att 5 timmar sömn per natt nog ändå är rimligt
  • Hade balett och insåg att så inte var fallet
  • Skum men fin "handkoreografi" med Hannes
  • Svacka till tusen efter floorbarren och bestämde mig för att ha ont i magen imorgon
  • Blev arg på mig själv för att jag ens tänkte något sådant och bestämde om mig
  • Snurra huvet av mig på jazzen
  • Värsta pojkvänsakademien ( Tv3play <3 )
  • Varm choklad
  • Kvällsläser i hopp om att bli klok (se bild)
  • Imorgon kommer David, då blir Nora glad och då blir jag med det
  • Imorgon är det en månad tills jag kommer hem
  • Imorgon är det fredag
  • Imorgon får akta sig, för nu kör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback