Matkoma

Då var denna dagen till ända. Bra var den också.
Jäktade runt hela stan för att hitta räkost, vilket tydligen inte finns i detta förbannade landet (ursäkta. jag älskar tyskland egentligen. lovar. kolla bilden.). Eftersom det är en av de viktigaste ingredienserna i soppan som jag lovat bjuda Nora och David på så hade jag helt plötsligt problem. Detta ledde till att jag blev arg och vägrade laga någon mat alls. Det blev en kladdkaka istället, inget att pinka på dock, den blev riktigt bra. Vi gick i alla fall och köpte thaimat och myste till det på rummet här. OCH till min stora glädje och tacksamhet så fixde David skype åt mig!! Äntligen! Så adda mig nu så vi kan prata, då blir jag glad. Nu, nana.

Kommentarer
Postat av: Laetitia

Finns ingen räkost eller liknande i tyskland överhuvudtaget. Vad tror du varför jag älskar Sverige ??? Maten är BÄST där uppe :D

2011-11-20 @ 14:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback