Stückchenweise och Änglaspel


Nu så! Nu känns det bra igen. Jag längtar fortfarande hem, så sjukt jäkla mycket, men det är på ett bra sätt nu. Ni vet sådär som när man verkligen längtar efter något roligt.

Skolan går bra. Minka har sett mig. Magda är på mig. Spagaten kommer.


Knähistorian har gått in i nästa kapitel. Imorgon har jag ny läkartid. Nåde den doktorn om han säger att det är något med korsbanden som Pia befarade.


Det är jul i Munchen. Isbana. Julmarknader. Glüwein. Plusgrader?


Paket på posten. Från en hemlig beundare. Har dock mina aningar, starka sådana. Ett vackert änglaspel sådär på en tisdag bara!


Pratade med familjen på telefon. Dom mår bra, då gör jag med det.


På lördag kommer Agnes!!!!

Ja, ni hör ju. Det går bra nu. Jag har tydligen sökt ett jobb också.

Kom precis hem ifrån en föreställning med dansare från skolan. Riktigt imponerad blev jag! Dom har koreograferat egna stycken i blandade stilar. Riktigt riktigt bra var det. Så peppad blir man!!
Nu ska jag hysta mig i sängen och sova sju kvart i timman.

Och för att slänga sig med lite internationella termer: Guten Nacht tous le monde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback