Warning, attentionhore: Peppande kommentarer tas gärna emot!


Tiden går....men Minka består.
Jajemen, idag fick vi tilbaka henne efter ett ganska långt uppehåll. Och tack vare henne börjar jag se ljuset med denna vecka. Minka är en av våra modernlärare, av den något mer respektingivande typen. Och hör och häpna, hon var faktiskt nöjd idag! Nu gäller det bara att imponera på henne imorgon igen annars är vi tillbaka till att vara "shit" eller "you will never become dancers" . Jag gillar verkligen hennes lektioner fast att man är på helspänn och lite smårädd (och trots att hon inte vet vad jag heter), hon är sjukt duktig. Jag menar där står hon och är gravid med tjocka magen och ändå slänger hon sig på golvet eller curvar tusen gånger bättre än oss.


Annars har denna veckan vart lite kass faktiskt. Jag har inte haft lust till någonting mer än möjligtvis att åka hem. Fast nej, inte det heller. Jag har det verkligen jättebra här. Jag älskar det mesta; staden, skolan, människorna, butterbreze... men ibland hjälper inte det. Det blir lätt lite mycket för kroppen och huvet när man tränar så mycket som vi gör, förr eller senare får man ett litet breakdown. Så det var väl min tur nu. Tur att jag har världens finaste familj att ringa och plåga med mitt grinande och vänner som tar hand om mig här. Men jag är inte så deprimerad som det kanske låter nu, bara en liten dipp. Nu blickar jag framåt då det bara är typ tre veckor tills jag åker hem (eller bort kanske...detta är ju mitt hem nu på sätt och vis?) till Sverige och Alingsås!!!


För alla er som inte kan slita er från att undra hur det är med mitt knä: jag förstår att det är jobbigt för er att vandra i denna ovisshet så här kommer en update. Det har blivit värre igen så nu blir jag skickad till en annan doktor som förhoppningsvis ger mig ett "bättre svar" än den förra. Troligtvis blir det någon form av fysio på det. Håll gärna tummarna för att han säger något fint för annars är risken att jag inte får träna och det går INTE för sig för examinations är om två veckor!! Där har ni det, varsågoda.

Och på söndag ska vi julbaka! Taggad tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och snartare än snart så kommer jaaaaaag

2011-11-24 @ 23:58:05
URL: http://agneslp.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tänker på ditt knä och dig:D vi ses snart!

2011-11-25 @ 00:10:33
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: lineja.

KÄMPA PÅ SIS.

see you soon, I and all the christmas food will give you new powers!!!!!!!

2011-11-27 @ 11:44:11
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback