Back to reality

Och DÄR var vi igång igen! Fast kroppen har inte fattat det tydligen. Guuud vad jag bara önskade att jag var osynlig idag, om inte för min egen skull så för att bespara alla andra denna hemska syn. Magda, min balettlärare, gjorde några tappra försök att få mig att faktiskt se ut som någon som kan dansa men hon insåg såsmåningom att det var lönlöst. Sen fick jag nöja mig med små uppgivna suckar resten av lektionen, men det var precis vad jag skulle ha, uscha!  Piruetterna ska vi inte tala om! Och knät har gjort ondare än någonsin...inte direkt vad jag hade väntat mig efter en veckas vila. För er som inte har en aning om vad jag pratar om, vilket inte är lätt alla gånger, så har jag en inflammaion i knäskålen. Så himla tråkigt är det men nu tänker jag inte mesa med det längre, det får bära eller brista. Doktorn sa att det skulle göra ont men sålänge jag inte dör utav det så kan jag dansa ändå, go stil på honom! Så på med såndär bedövande grej nu så får vi se hur det går.
.
Nej, nu är det färdigklagat!!
Dagen har ändå varit bra. Har varit med fina Nora och handlat och haft mig. Sen tog vi en kaffe på vårt kära Lotti och fastnade där tills dom sparkade ut oss. Nu sitter jag här och väntar på att dagens avsnitt av Ensam mamma söker ska komma ut på tv3play. Så himla mysigt program, jag blir alles kär!
.
FAST vad händer när jag sitter och skiver detta? Jo: Tove kommer in och påminner om att vi kommit överens om en massagesession så nu ska mitt lår dö i hopp om att det låter mitt knä leva. Jag fruktar dock att jag kommer dö innan låret...
Så, hear from me soon or never again!

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt du är! Jag ska låtsas det!!<3

2011-11-09 @ 22:46:08
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: lineja.

du är en rolig bloggerska du syrran, att du aldrig har haft blogg innan. puss

2011-11-17 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback