1:a februari


Första februari! Fy vad skönt det känns!!
Jag vet inte riktigt varför. Men nu är året verkligen igång liksom. Man har börjat komma in i rutinerna här nere igen och Tyskland är rätt bra ändå. Till helgen åker vi till Alperna, om en vecka är det showing och om drygt två veckor är det lov och då kommer pappa! Åh herregud vad allt kändes bra nu när jag skrev ner det!

Idag är musklerna helt döda. Men sådär härligt, så att det känns som att man bara ska trilla ihop i en hög om man ställer sig upp. Och i den där högen skulle det vara rätt gött ändå bara för att man är så avslappnad.

Nej men en kopp te och lite Top Model på det?!

Hackerbrücke in sunset

Kommentarer
Postat av: lineja.

jag säger ju det, att det går mycket fortare när man har saker att se fram emot. mycket bra att skriva ner det!

Mamis hälsar!

2012-02-01 @ 22:38:10
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja, du är minsann inte dum du lilla syster! Saknar dig! Hälsabakadå

2012-02-02 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback