Morgonbestyr


Jag vet inte vad jag ska tycka om mig själv denna morgon... Antingen vill jag kalla mig ambitiös eller kanske lätt störd.

Jag vaknade i alla fall vid halv nio tiden och var sådär väldigt sugen på en löprunda. Jag kollade på termometern som visade -14 och plötsligt var jag sådär väldigt osugen på en löprunda. Men jo, jag skulle springa. Så på med Absolut Workout och så satte jag igång att jogga och hoppa runt här inne på rummet. Eftersom jag inte ville väcka dom stackars grannarna här under så höll jag mig på mig lilla fäll, ca 80x50 cm. Där stod jag alltså på stället och sprang och studsade. Ni förstår vilken fantastisk syn detta måste ha varit för dom som såg mig genom, mina inte allt för diskreta fönster, balkongdörrarna.

Linusson vaknade såsmåningom och hittade mig stretchandes på golvet. Hon tyckte inte jättemycket om pigge-Emelie så tidigt på morgonen. Så vi kröp ner i sängen med frukosten och kollade på Shrek.
Nu ska vi iväg till ett shoppingcenter lite utanför stan, utan att handla! Wish us luck

Mitt frukosttips


Har sett detta på flera bloggar och var tvungen att testa.
Banan med keso, valnötter, russin och lite honung. Farligt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback