Klara, färdiga, gå


Ligger här och laddar. Och vad laddar jag inför då? Jo...
Först och främst laddar jag inför att sova. Tänkte göra det till en sport att somna så fort som möjligt eftersom jag tydligen, grundat på mitt morgonbeteende, behöver mer sömn.
Jag laddar också inför morgondagens skola. Sista rep-dagen innan showingen på fredag! Denna tar upp mycket utav laddningen också.
Lite ladd ägnar jag åt helgens bravader. Det kommer bli en bra helg, jag känner't!
Och till sist laddar jag inför att koka mitt morgonkaffe i vårt senaste tillskott i familjen. En större kaffekokare! Välkommen!

Godnatt!
Är det någon som vågar delta i min sömntävling så börjar den..NU

Ett utav inköpen från den dagen då jag inte skulle handla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback