Samstag


Det blev en nästan sömnlös natt på grund utav en helt sjuk insident i trapphuset. Orkar inte gå in på detaljer men det var helt klart svårt att somna efter detta så jag lyckades väl få tre fyra timmars sömn sedan gick jag upp och tog mig en go morgonrunda i snön. Visste ni att man förbränner 15-20 procent mer innan frukost? Nu vet ni. Ut med er.
Klockan elva infann vi oss på den gigantiska mässhallen och repade till klockan tre inför morgondagens event, ni får veta mer om det imorgon. Sedan tog vi en sväng på stan. Jag fick i alla fall köpt ett par nya svarta jeans. Men shoppingen är inte jättebra nu alltså. Det är sådär i slutstadiet av januarirean och vårkollektionerna har inte kommit igång helt än. Men om ett par veckor ska vi nog se till att fixa vårgarderoben!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en trevlig kaffedejt och sitter och kollar Ensam mamma söker med roomisarna.

Sååå peppad inför morgondagen! Heja!

Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig mitt lilla as :*

<3

2012-01-29 @ 12:27:42
URL: http://agneslp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback