24-29


Dags för ett inlägg kan jag tycka. Här får ni ett:

Kom precis hem ifrån Tim där vi kollade handbollen, som Sverige så fint förlorade. Surt när man sitter mitt ibland tyskar. Vad som vägde upp detta nederlag var maten vi fick. Alltså hans mammas mat!!! Hon är sjukt duktig och så himla go också! Tims lillebror och jag kom fram till att vi vet precis vad bra musik är, alla borde veta det. Go kväll!

Innan detta var vi inne i stan och tog en fika och pratade om allt kring vår egentligen rätt sjuka utbildning. Gud vad skönt det är att ibland få höra från andra att dom tycker och tänker samma sak så att det inte är en själv det är fel på. Det är så lätt att bli hjärntvättad av lärarna också. Imorgon möter vi den värsta hjärntvättarn två gånger. En utav gångerna är det vår mördarlektion floorAlltså dessa fredagar, jag måste komma på nån taktik för att inte gå och vara rädd för dom hela veckorna. För det är vad jag är och det hjälper ju ingen männska. Jag hinner inte komma på någon taktik tills imorgon så det får gå på ren envishet, om det räcker, sen får jag göra upp en plan till nästa vecka. Men det skulle kännas skönt om ni sände en tanke eller två till mig mellan 12 och 13.40 imorgon.

Imorgonkväll blir det tacopaj och bio, välkommen helg!

Matildo och jag i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback