Veckans höjdpunkter

Utan inbördes ordning:
  • U-bahn tlll skolan och sköna promenader hem
  • Pappa har bokat biljett hit, 4 veckor kvar
  • Hoppa-högst-tävling på balettcoachingen
  • SNÖ
  • Tims mammas mat
  • Två otroligt bra och jobbiga jazzklasser med Marielle
  • Sjuk speedyoga OCH jag fick beröm (jag.beröm.yoga)
  • Ny stång med Minka, bra är den
  • En riktigt lyckad stretch (vet inte om det borde stå på den undre listan istället kanske...En bra stretch på en vecka är kanske inget att hurra för)
  • Magmuskler
  • Jag överlevde flooren
  • Jag överlevde den utan att vilja gråta
  • One less floor to go
  • Ensam mamma söker, säsong 2
  • Farmor 84, jag 5 månader ifrån 20
  • Prata med farmor på telefon (dock i ca fyrtio sekunder eftersom hon är snålast på denna jord)
  • The Girl With the Dragontatoo
  • Ikea
  • Hemmagjorda drinkar
  • Besök på bästa cafet
  • Duschen jag precis tog
Veckans mindre roliga:
  • Handbollen
  • Min sönderlagna kropp efter flooren
  • Försöket till att laga mat alldeles nyss och vetskapen om att detta är vad jag kommer äta kommande vecka

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kollade på Hamilton, i nationens intresse. Den var faktiskt riktigt bra, fast lite hemsk! Ååå jag vill med se den!

2012-01-23 @ 23:32:46
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback