Bara.några.timmar.kvar.

Tills jag åker heeeeeeeeem!!
Eller ah, 19.50 går tåget som tar oss (mig, Matilda och Dino) till Essen. Där ska vi vänta ett par timmar mitt i natten. Blir spännande att se vad Essen har att bjuda på så dags. Därifrån tar vi nästa tåg till Hamburg för att göra ett kort byte till det sista tåget mot Köpenhamn där vi ska vara framme 12.14 imorgon. Sen är det bara bron kvar och - Hej Sverige!!

Alingsås får dock vänta på mig ett par dagar för först ska vi hämta upp Nora och spendera lite efterlängtad tid tillsammans i Helsingborg. Så himla bra.

Nu ska jag bege mig iväg och inhandla det sista inför resan. Herregud, min packning är bortom denna värld som vanligt.

Ses snart - hemma!!!!!!

Bild ifrån gårkvällen då vi firade in lovet!

Kommentarer
Postat av: Nesa

Varför bloggar du inte längre??

2012-05-06 @ 17:44:56
Postat av: Elin

Ja, varför bloggar du inte?

2012-05-08 @ 15:03:19
Postat av: Amanda

Tänkte precis fråga samma sak!

2012-05-17 @ 16:11:20
URL: http://amandaesdn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback