En dag på cykel

Skypade precis med farmor för första gången! Hon är hemma hos mamma och pappa och visste inte riktigt hur det gick till så det tog ett tag innan hon förstod att jag faktiskt såg och hörde henne och att det jag satt och sa inte var förinspelat, haha. Åh, söta farmor, gud vad jag saknar henne! Snart snart snart ses vi igen.

Hon blev mäkta imponerad av mina loppisfynd i alla fall. Har nämligen vart i Olympiapark och strosat idag. Det blev en jeanssjorta och en blus. 3 euro, känns heeelt okej.
Efter Oympia cyklade vi till en Biergarten i Englisher och träffade Yasmine och Annika. Käkade lite smått (potatissallad) och lite stort (världens största brezen). Sedan åt vi frozen yoghurt, himmelriket på denna jord.

Ikväll blir det melodifestivalen och sedan öööööl. Puss!



SER NI?! Sinnes vad stor. Jag och Emma delade men det var änna gränsfall ändå alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback