Gräddbullelördag och Toscanasöndag

Solen ville titta fram igår också så efter baletten gick vi och satte oss i Westpark och solade oss lite vid dammen. I vattnet fanns bland annat två onda svanar som gärna låg precis framför oss och stirrade med sina svarta ögon.
Tuva hade med sig gräddbullar och vad gör man bättre med gräddbullar än att köra upp dom i ansiktet och sen tävla om vem som kan låta bli att slicka sig runt munnen? Film på detta kommer upp och i den finns även dom frutade svanarna med då en anfaller Tove som filmar.

På kvällen gick vi ut på ett ställe som heter Neuraum, sjukt stort, för att fira Madeleine i klassen. Blev fuldans à la Emelie och Emma på ett podie på housegolvet hela natten!

Imorses hade jag ett klart mål och såg bara detta för att inte känna efter hur mycket det egentligen tog emot. Klockan ringde kvart i tio, jag gick upp, tog på mig träningskläderna, drog i mig några koppar kaffe och gick sedan till gymmet för att köra lite kondition. Och hurra vad bra det gick, faktiskt! Efter att jag och Tove vart såhär duktiga mötte vi upp Emelie och käkade frukost ute, Toscanafrukost närmare betämt, lyxigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback