Jag bor utomlands igen!

Jag har inte känt den känslan sedan jag flyttade hit i somras. Den där utomlandskänslan. Men ikväll, när jag cyklade hem från skolan vid halv åtta endast iklädd tjocktröja, så kom den tillbaka. Det var mörkt ute men jättevarmt och överallt så luktade det sådär som det gör när man är på semester. Det luktar liksom varmt. Och tillsammans med det så doftar det extra mycket från alla cafér och restauranger dit alla vårglada människor har tagit sig.

Imorgon väntas tjugo grader och helgen ser också lovande ut så det blir mycket parkhäng och grillning! Wunderbar!

Kommentarer
Postat av: Lineja

Jag vill också ha värme!!!!!

2012-03-15 @ 23:32:16
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback