Paket på posten

Nu har det äntligen kommit! Förra veckan fick jag reda på att Berit hade postat ett brev till mig och jag har gått som på nålar här. Som ni hör får jag inte post så ofta, en liten hint bara sådär.
När jag kom hem från gymmet idag låg det där på bordet och strålade emot mig och jag gav ifrån mig ett litet glädjens tjut. Emelie tjöt tillbaka från sitt rum. Berit hade avslöjat att hon stoppat lite smågodis i brevet. Saken vara bara att detta var inget brev utan ett paket och det innehöll inte lite godis utan en massa godis!! Så nu sitter jag här, svullen och övermätt, nöjd och jätteglad. Och som om det inte vore nog så låg det fler grejer i: en disktrasa med Victoria och Daniel på, en hänga-disktrasan-på-tork-grej, en brosch och ett vykort. Berit är bäst, tack så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback