Fredagsmys



Linusson lagade maten, jag eftterrätt och Tove stod för underhållningen. En helt perfekt fredagkväll!
Bör tilläggas att jag kämpade väldigt med denna efterrätt och vi kan nu på riktigt konstatera att jag inte är ett snille i köket. Jag skulle göra egen kolasås, vilket skulle vara så hiiimla lätt, men den lyckades jag bränna. Fick istället springa iväg till affären i sista sekund och köpa färdig sås. Kastrullen som jag brände i har jag inget större hopp om med tanke på hur jag har kämpat med den andra kastrullen jag brände sönder häromdagen. Jag tänker ge upp och köpa nya kastruller imorgon. Så är det och så får det bli, GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå vi satt i en i SOFFFA och lyssnade på " Nu är det fredagsmys"!!! Det måste du tillägga Apell :)

2012-01-28 @ 19:20:08
Postat av: H

hur bränner man sönder en kastrull?!

2012-01-28 @ 23:15:49
Postat av: Emelie

Jodu H, det ska jag berätta. Man kokar ris i den tills det bränner vid. Sedan börjar det knastra i kastrullen, kanske studsar den lite upp och ner och tillslut så EXPLODERAR den och sätter eld på hela huset. Jag har varken hus eller hår kvar längre.

2012-01-29 @ 21:39:19
URL: http://jagochmunchen.blogg.se/
Postat av: H

Du passar nog bättre utan hår ändå.. =) man får helt enkelt se det från den ljusa sidan!

2012-02-05 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback